top of page
  • powiedzaaaaa

I see dead people

Zaktualizowano: 14 maj 2019

Ostatnio śnią mi się znane mi zmarłe osoby. Tata, kolega z pracy, babcia, dzisiaj dziadek. I wszyscy umierają w tych snach. Ja ostatnio życie mam dość stresowe, oddech ciężki jak przed stanem zawałowym i nie wiem... może mnie trupy wzywają do świata zmarłych? Zawsze miałem kontakty z zaświatami i sny, w których tata zdawał mi relacje z życia pozagrobowego, że jest tam tak samo jak na Ziemi i właśnie roboty szuka... ale żeby tyle osób, jedna po drugiej się śniło?



powiedzaaaaa, niedziela, 12 maja 2019

16 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Z rejonu: XXX

Nie ma to jak rejon. Idę do emeryta z kasą, pukam w drzwi, nikt nie otwiera, więc naciskam klamkę - otwarte. Wchodzę na werandę, wiatrołap czy jak to inaczej zwał, pukam w kolejne drzwi, nikt nie odpo

4 akapity, które nie zasługują na wspólny tytuł

I cóż, blog wciąż nie jest dokończony, bo ciągle muszę dorobić tagi do 500 wpisów, żeby chcąc przeczytać coś sprzed, np. 5 lat, nie trzeba było scrollować w dół 10 minut. Robię to głównie dla siebie,

bottom of page