top of page
  • powiedzaaaaa

Nic


Urodzony po stanie wojennym, między komuną a demokracją, czyli prawie bohater z pogranicza jak Wokulski. Rocznik '85, więc niby już nie pokolenie X, ale przecież mnie też świadomość syfu obecnego i nagromadzonego tu przez całe wieki gwałtów, mordów i wyzysku nie napawa energią do życia, chęcią na nic. Jestem wczorajszy, z wiecznym dołem - przecież nie będę się jarał, skoro wiadomo, że całość to bezsens, wyzysk i rak z przerzutami, poprzecinane to wszystko wschodami słońca, które nadają życiu niby jakiś kontext kosmiczny. Tylko co mi po nim, skoro utknąłem na Ziemi między dziurą w asfalcie i dziurą w asfalcie. Nie chcę mi się ratować świata, bo Rambo mówi, że to głupota, a i mogę za to dostać co najwyżej hemoroidów w zamian. Religie i ideały epok leżą wyłożone jak na półkach w supermarkecie. Katolicyzm i życie wieczne, świadkowie Jehowy i 144 tysiące miejsc VIPowskich, hinduizm i reinkarnacja w dżdżownice - obok pacyfizm, hedonizm, utylitaryzm, nihilizm i inne duperele, reklamowane uśmiechem ich twórcy i nawet 20% gratis dają. W zasadzie nie ważne, co wybierzesz - na koniec i tak cię skasują. Nie warto o nic walczyć, nie warto w nic wierzyć. Bóg to bajka taka sama jak Smurfy. A wokół kłamstwo, od stworzenia świata, przez litery pisane małym drukiem u dołu ekranu, aż po życie wieczne. Propagandę zamienili na reklamy i wmawiają mi, że Wojtyła jest jakimś idolem, bo pół życia nawoływał do pokoju - jak wszystkie Miss Świata, tyle że one lepiej wyglądają w kiecce. Tydzień ma dni siedem, jadą tygodnie jak pociąg z Pawlakami, Mućki od wieków srają na trawę, a 7 miliardów ludzi żyje w błędnym kole egzystencji, żyjąc by pracować, pracując by żyć. Podczas 15 minut przerwy na żarcie znajdują w radiu cel na najbliższy rok - tanie loty do Hiszpanii. Się odłoży. Się pojedzie. Się kobitę znajdzie, dzieci spłodzi, mieszkanie wynajmie i fajnie będzie. Jak się dziecko spyta o sens życia, to się zmieni kanał, uwagę odwróci - i tak do końca. Grunt, żeby dziewczynka była, bo ją ładnie ubierać będzie można w śliczne różowe sukienki. Kobiety będą kochać dzieci, faceci będą rżnąć kobiety, psy będą szczekać na wszystko, co się rusza, a 7 miliardów dołączy do zwłok neandertalczyków, starożytnych Rzymian, średniowiecznych rycerzy, Napoleonów i ofiar XXI-wiecznych bitw o hamburgery. A ogólnie, to miałem o czymś napisać.



powiedzaaaaa, czwartek, 22 listopada 2012

1 wyświetlenie0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

O tym, jak bardzo siÄ™ nie znam na fotografii

Miałem dzisiaj dla odmiany coś pochwalić... no ale jakoś nie znalazłem godnego obiektu. Wlazłem za to na jakąś stronę o fotografii artystycznej i ujrzałem na niej zdjęcia hydrantu i starych opon. Pozo

Z rejonu

Rodzina żuli. Dziadek pije, babka pije, córka pije, ojca chyba nie ma, dzieci póki co nie piją, bo małe. Wchodzę. Pod nogami pląta mi się jakiś kundelek młodziutki, dobytek chyba nowy, więc niby zaprz

Z rejonu: wyższa pierdolencja

Wjechałem na parking pewnej firmy z damskim imieniem w nazwie, a tuż za mną 2-drzwiowy Mercedes. Wziąłem paczkę, a z Merola wyszła kobita koło 60-tki, odpicowana jak na wesele i widząc paczkę w mych r

bottom of page