top of page
  • powiedzaaaaa

Boskie fuszerki - komary


No przykro mi, ale gdybym ja był Stwórcą, to na pewno nie stworzyłbym jebanych komarów, much i innego owadogówna, które bezczelnie siada ci na ryju, drażni i nie pozwala usnąć. W moim świecie by tego gówna nie było, a wszelkie dobrodziejstwa wynikające z pracy owadów działyby się samoistnie - a co, w końcu jestem Bogiem i mogę wszystko. No ale jak się świat buduje w 6 dni, bo spieszno na fajrant, to nic dziwnego, że wychodzą fuszerki.



powiedzaaaaa, poniedziałek, 20 sierpnia 2012

1 wyświetlenie0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Z rejonu. Normalka

Bla, bla, bla. Miałem emeryturę pod numer 41. Pod 41 mówią, żebym się cofnął ze dwa domy. Dwa domy wcześniej mówią, że takiej nie znaju. Z jakiegoś głupiego altruizmu idę do sąsiada, a on mi mówi, że

2 sprawy nudne i trzecia ciekawa

1. Denerwuje mnie tytuł programu Telewizji Polskiej - "Kultura, głupcze". Wkurwia mnie to "głupcze". Po pierwsze to nie kulturalne wyzywać nieznajomych, a tym bardziej swych widzów od głupków. Po drug

Bycie sobÄ… i inne bzdury

Mianem wstępu. Pominąwszy drogę, którą dotarłem do tej myśli - taki Markowski to się musi strasznie nudzić śpiewając po raz tysięczny "Chcemy być sobą". Każda robota jest nudna - taki patolog ziewa na

bottom of page