top of page
  • powiedzaaaaa

O zawiłej treści "Trenów" Kochanowskiego

- Dżizys Krajst! Czego ty kurwa nie rozumiesz w tych całych "Trenach"? No przecież w nich biega tylko o to, że ten śmieć Kochanowski całe życie strugał kozaka, że jaki to on niby twardy jest, Yakuza wielki i że nic go nie rusza, bo świat taki harmonijny nam Bóg kochany zgotował, że ptaszki ćwierkają, a jak mu córka padła, to się od razu rozkleił i szlochać zaczął, jak te pizdy w serialach. To chłopaki z Yakuzy mogliby go nauczyć stoicyzmu, a nie on ich. Ale wiesz jak to jest: krowa, która dużo ryczy - mało mleka daje. I taki jest cały humanizm. Czaisz? - No.



powiedzaaaaa, czwartek, 29 marca 2012

1 wyświetlenie0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Z rejonu: Pan WÅ‚odzimierz. The Special One

Dziś miałem sporo emerytur/rentek. Na pierwszego. Zajrzałem między innymi do mego ulubieńca - pana Włodzimierza. Pan Włodek jest koło 40-tki, mieszka z matką w drewnianym domu i od kilku już miesięcy

The X-Files, odcinek 10

"Ano, z moich dzisiejszych relacji z dupami: najpierw jedną wyjebałem z zajęć, druga tak się zestresowała, jak z nią rozmawiałem, że się popłakała, heh. A potem zapukała do katedry taka jedna z mojego

Przepis na serial TVNu

I te wszystkie chujowe seriale jebanego TVNu, robione na jedno kopyto, w czym nikt się chyba jeszcze nie połapał. Te wszystkie Magdy M, Julie, Prosto w Pizdę, Majki, Przepisy na gówno i reszta, w któr

bottom of page