top of page
  • powiedzaaaaa

Wnętrze. Wpis konceptualny

Zaktualizowano: 2 maj 2019




























powiedzaaaaa, czwartek, 24 maja 2012

1 wyświetlenie0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

7 dni do EURO

Kurwa, jak ja nienawidzę tego narodu... A właściwie to nie kwestia narodu, tylko ludzi ogólnie. Skoro jednak żyję wśród Polaków, to Polaków nienawidzę. Zbliża się bowiem EURO i już się zaczyna... Już

Użyłem dziś broni

Trzy kwartały wzorowej służby i ani razu nie musiałem wyciągać spluwy. I nagle... jeb! Do tej pory starałem się załatwiać sprawy polubownie, psychologicznie, bo ja inteligentny jestem chyba. Ignorował

Optymiści i gilotyny

Optymizm to rodzaj pewnego upośledzenia umysłowego. Optymista bowiem zdaje się ignorować bądź nie dostrzegać pewnych oczywistości, które niewątpliwie powinny zmazać z jego ryja ten idiotyczny i niewyt

bottom of page